Prinsessenjurk

Eén keer per jaar mag het. Als er korting is, als het vakantiegeld gestort is, als ik me niet meer kan bedwingen.

Meestal, als ik in een webwinkel iets bestel, denk ik: had ik het maar gewoon ergens gekocht waar ik het kon passen. (Dan had ik het dus niet gekocht, wegens een te zwangere look, het model dat toch niet getailleerd genoeg is of de kleur die me niet staat.)

Als dat ene bijzondere pakje toekomt, denk ik: ooooh, waarom heb ik me dit niet eerder gegund?

En ook: zou ik er nog één kopen?

(Plechtig: ) Mijn jaarlijks pleziertje shop ik op House of dots.

Wat ik er zo fijn aan vind? Dat ik er nooit zwanger uit zie in een House of Dots-jurk. Dat je voelt dat het kwaliteit is, en met liefde gemaakt. Het popelen als de nieuwe collectie gaat komen (er komen er twee per jaar). De stijl. De leuke slogan: voor dat vintage gevoel in een nieuw jurkje. Het prinsessengevoel. De complimentjes. Het uitpakken van een jurk, die in een pakje in mooi vloeipapier zit en altijd met een persoonlijk kaartje opgestuurd wordt. Het zorg dragen voor de jurken: met liefde en aandacht wassen en strijken. Het feit dat ze mooi blijven, omdat ik er zuinig op ben, en omdat het goede stoffen zijn. De onderrok. Kant. En de dots.

Mijn laatste aanwinst is de Peggy Blue, met korting. Ik draag ze nog lang en gelukkig!

De Peggy Blue! Foto van de website van House of Dots. Het model ben ik dus jammer genoeg niet.

De Peggy Blue! Foto van de website van House of Dots. Het model ben ik dus jammer genoeg niet.

P.s. Dit blogje is volledig op eigen initiatief geschreven. Ik maak geen reclame op mijn blog (heb er ook nog nooit een vraag toe gekregen, weet dus niet of ik het zou overwegen.) Ik schrijf soms wel over dingen/producten waar ik blij van word, zoals hier. En hier.

7 gedachtes over “Prinsessenjurk

Geef een reactie

