Prinses heeft hét gedaan

Het ging zo. De Man en ik gingen naar de film. We wandelden terug door Amsterdam. Het was koud, de grachten waren mooi verlicht. De stad was levend en bruisend. Wij blij. En toen is het gebeurd.

Ik heb en kroket uit de muur gehaald.

Het was een vegetarische. Ze was gloeiend heet, krokant van buiten en zacht vanbinnen. Ze was een beetje pikant en overheerlijk. Leve de Febo. Echt. Sinds 2009 ben ik wekelijks in Nederland, en sinds een half jaar woon ik er. En nu pas, nu pas, nu pas heb ik de geneugte ontdekt waar alle Belgen hun neus voor ophalen. Ze weten niet wat ze missen. Ik nu wel :).

Kroket

 

 

9 gedachtes over “Prinses heeft hét gedaan

Geef een reactie

