Een briefje aan M.

{Winter}

Dag M.,

Erg interessante tekst van Barbara: http://www.dewereldmorgen.be/long-read/2015/10/20/het-verlangen-te-kunnen-omdenken

Voor vanavond.

Hoewel ik zelf niet burn-out ben, ben ik wel aan het vervellen. Door wat was, wat komt, en vreemd genoeg ook door de val van de Kleuter en door de Baby die niet bleef. Die kleine verdomde Baby in haar grafje in je tuin.

Het spijt me dat je me vaak in de mist moet zoeken, zoals gisterenavond.
(Ik vind het zelf ook irritant.)

Maar ik kruip wel door het oog van die naald. Beloofd.

Liefs & kus,

P.

Een gedachte over “Een briefje aan M.

Geef een reactie

