Prinses tipt nog meer podcasts

De hype hoef ik niet meer uit te leggen. En dat ik kan genieten van een goede podcast zo nu en dan weet u ook al.

Bij deze deel ik graag nog eens mijn laatste ontdekkingen, voor lekker lui luisteren deze zomer:

  1. ‘Het Smelt’ van Lize Spit komt integraal uit op podcast. Ik luisterde het eerste gedeelte, goed voor 37 minuten niet erg opbeurend maar erg intrigerend luisteren.
  2. Wel erg opbeurend is ‘De verwarde cavia’ van Paulien Cornelisse. Piepkleine (haha, cavia-kleine) hoofdstukjes over een cavia die troost vindt in haar lade met nietjes. Geniaal.
  3. En ik werd helemaal stil van ‘Mamma en Omma’, een zeer goede documentaire over een geadopteerd meisje, met pertinente vragen over wat dat het is moeder te zijn, dochter te zijn.

Ik luister mijn podcasts in mijn podcast-programma op mijn iPhone. Ik voeg hier telkens een linkje toe, maar je kan de podcasts dus rechtstreeks zoeken, en je abonneren.

Enjoy!

 

 

4 gedachtes over “Prinses tipt nog meer podcasts

  1. Lieve prinses,

    Ik lees al heel lang mee, maar reageer normaal nooit op blogs.
    Als je wil, dan kan je me vertellen wanneer je in Nederland bent en als je dan terug naar huis rijdt, kan je langs mij rijden (Bergen op Zoom) om een vegetarische maaltijd mee naar huis te nemen. Ik kook toch al voor 6 personen, dus dat is een zeer kleine moeite…..
    Denk er maar over na. Het is misschien een raar aanbod (zou ik wel vinden, in ieder geval ;)), maar ik heb er al zo vaak aan gedacht, dat ik het nu maar gewoon doe.

    Groetjes Noa

Geef een reactie

