Intermezzo

Meestal zijn mijn zoektermen tragisch. Met mijn zoektermen bedoel ik de woorden die men bij bijvoorbeeld google intikt om hier terecht te komen.

Dan lees ik bijvoorbeeld:

‘alleenstaande moeder o zo moe’
of
‘alleenstaande moeder welk werk kan ik doen’

Zoektermen met een verhaal achter dus.

Vandaag stond er in het lijstje:

‘ramen wassen in blote borsten’.

Ook daar zit vast een verhaal achter, al wil ik het niet kennen geloof ik. En ik vraag mij oprecht af waarom google doorverwijst naar deze webstek, met die zoekopdracht :).

12 gedachtes over “Intermezzo

Geef een reactie

