Prinses krijgt het warm

… en dan heeft ze nog niet één liter soep geproduceerd.

Er zit schot in de zaken, jongens. Hou je vast:

– Ik heb een soepbestemming! Voor de Parel kon het jammer genoeg niet, maar het Lampeke weet weg met de soep. Ik post binnenkort iets over de organisatie op mijn blog en ben bezig met het maken van afspraken over de levering.

– Er is maar liefst (slik) 86 liter soep besteld voor het goede doel. Soep die dus naar het Lampeke zal gaan, waarvan een euro per liter naar Moeders voor Moeders gaat en de rest naar onze vakantie. Ooo, wat gaan wij ijsjes eten.

– De ‘particuliere bestellingen’ (ophalen/leveren) lopen minder vaart. 9 liter op 20/2, 4 op 6/3 en 1 liter op 27/3.

– Ik krijg een stroom van mailtjes waarvan ik rode wangetjes krijg van energie, tranen van ontroering of blijdschap, of een frons van herkenning. O my God, wat zijn jullie geweldige lezers. En wat voel ik me dankbaar dat ik jullie verhalen en reacties mag lezen!

– En vandaag was er een bijzonder mailtje… De soepactie breidt zich mogelijk uit! Daarover hou ik jullie nog heel even in spanning…

– Ik heb een excel-bestandje gemaakt om de bestellingen bij te houden. Ik pak het dus heel professioneel aan ;).

– En jeetje, wat geeft dit me energie. Dit had ik niet gedacht in de donkere maanden die achter me liggen waarin ik vaak kapot van de zorgen en het verdriet om 20u in bed kroop.

Dankjewel – met een grote glimlach.

10 gedachtes over “Prinses krijgt het warm

  1. Waw … 86 liter… Alvast heel veel moed met het maken ervan 😉 Dat wordt zwoegen en veel groentjes wassen en snijden! Ik ben blij dat het zo’n vaart loopt!

  2. Wauw, geweldig zeg!

    Het is inderdaad bizar om soms te merken dat dingen waar je eigenlijk veel energie insteekt, net die dingen blijken te zijn waar je nog lang op kan teren.

    • Euh, mailen mag nog :). Ik mag gelukkig een kookpot lenen van een lezer en ik begin me te realiseren dat ik donderdagavond 40 l soep ga maken :).

Geef een reactie

