Tussendoortje: artikel in psychologies magazine

Een tijdje terug kreeg ik de vraag van een journaliste of ik wou meewerken aan een stuk voor psychologies magazine, over persoonlijke blogs. Want eigenlijk is het toch best eigenaardig: je zielenroerselen op het internet gooien en toelaten dat onbekenden het lezen…!

Ik beantwoordde netjes haar vragen, en vandaag kreeg ik dit linkje toegestuurd: http://www.psychologies.be/nl/_/samenleven/maatschappij/ik-blog-jij-blogt-iedereen-blogt-r2070?category=85.
Dat ik naast mijn grote idool uit de blogwereld word geciteerd (Kelly van talesfromthecrib!) was leuk om te zien ;).

Naar aanleiding van de vragen die de journaliste had gestuurd, tikte ik zelf eens een stukje over waarom ik blog. Dat kan je hier terug vinden: waarom ik blog.

6 gedachtes over “Tussendoortje: artikel in psychologies magazine

  1. Ik denk dat jij binnenkort een idool zal zijn in het blogwereldje. Vooral omdat je ons een blik gunt in jouw persoonlijk leven en niet vervalt in het posten van lijstjes.Dankjewel!

    • Haha, grappig :). En lief dat je het schrijft.
      Wat de lijstjes betreft: ik neem me altijd goede voornemens om eens zo’n blogster te worden die tips geeft en lijstjes maakt, maar het lukt me niet :).

  2. Oeh, zelfs ikzelf word met een reactie geciteerd 🙂 (Uiteraard herinner ik me niet alles wat ik hier achterlaat, maar ik heb blijkbaar iets dat ik zelf herken, want ik dacht: hmm, die lezersreactie die hier geschreven staat, zou ik die niet zelf geschreven hebben?)

Geef een reactie

