Prinsessenjurken

Misschien heeft elke vrouw dat. Een tas. Met kleding. Uit vroegere tijden. Toen je nog wat minder woog, je figuur wat anders was (niet alle jurken in de tas zijn te klein, maar sommige flatteren me niet echt doordat ik op bepaalde plaatsen wat ‘gevulder’ ben geworden). In mijn geval: toen ik geld uit gaf aan mooi spul. Geen sjieke-merken-spul, maar wel ‘mooi spul’.

Ik zag de tas staan. En vond het zonde dat de geliefde jurken het daglicht niet meer zien.
En toen dacht ik dat ik ze misschien kan verkopen. Om de gzinskas te spijzen, en de jurken een nieuwe kans te geven op een blije eigenaar!

Een waarschuwing vooraf: ik ben niet zo commercieel ingesteld en kan niet zo goed verkoopspraatjes houden en al evenmin goed fotograferen.

Van de ongeveer 15 stuks (auw), zet ik er een zestal ‘in de markt’. Wil je er één kopen? Even mailen naar Prinsesopdekikkererwt@outlook.be, met de naam van de jurk in de onderwerpregel. We spreken verder af, en ik verstuur ze naar je!

1. Noa Noa jurk
– Maat L
– Kleur: grijsblauw/paars
– Mooie jurk, strik achteraan om hem te tailleren, mooi afgewerkt met onderrok, ‘geborduurd’ effect in de stof, de jurk heeft pofmouwtjes. Het is een winterjurk, ik droeg er een zwart truitje onder.
– Vraagprijs: 45 euro + 5 euro verzending

IMG_1795

IMG_1796

Noa noa jurk L

2. Lief Kling-jurkje
– maat 3
– Kleur: grijs met wit kraagje en witte mouwtjes
– wollen jurkje, lief kraagje, komt tot boven de knie
– Vraagprijs: 30 euro + 5 euro verzending

Kling 3

IMG_2026

IMG_2024

IMG_2022

3. Rimini doorzichtig overjurkje
– maat 2
– Kleur: grijs met witte bollekes
– Leuk jurkje van Rimini. Doorzichtig, dus te combineren met een broek en truitje. Te tailleren door strikje op de rug. Komt tot boven de knie. Kan ook nog tijdens eerste helft zwangerschap ;).
– Vraagprijs: 25 euro + 5 euro verzendkosten.

Rimini 2

4. Bohemia-jurk
– Maat M
– Blauwgrijs
– Een jurk voor stoere prinsessen. Te strikken (cache-coeur-effect). Bolt op onderaan, leuk kraagje. Korte mouwen. Zo te dragen, of met een zwart truitje met lange mouwen er onder.
– Vraagprijs: 50 euro + 5 euro verzendkosten

Bohemia M

5. Rimini-jurk
– Maat 2
– Kleur: paars
– Jurk van Rimini, te dragen over iets anders, het is als een jas, met twee strikjes die je maakt op je buik. Veel stof, valt mooi.
– Vraagprijs: 50 euro + 5 euro verzendkosten

Rimini mt2

6. Feestrok van Cora Kemperman
– Maat M
– Kleur zwart
– Glanzende stof. Lange rok, met onderaan rushes. Erg feestelijk.
– Vraagprijs: 50 euro + 5 euro verzendkosten

IMG_2033

IMG_1791

IMG_1789

4 gedachtes over “Prinsessenjurken

Geef een reactie

